Kirjoitin blogin 11.9. 2010 intoutuneena 71 vuotiaan Ansa Koskisen HS yleisöosastokirjoituksesta; äänestä jaloillasi. Ansa ansioituneesti julisti haettavaksi ikäihmisten kauppoja.
Melkolailla paljon mainontaa suunnataan marginaalisille ikäluokille. Sehän on selvä, koska mainostoimistoissa ei juuri ole enää ehtoopuolen väkeä hommissa. Vai oletteko nähneet yli 60 vuotiasta mainostajaa?
No, homma ei muutu nykyisten rekrytointi-ihmisten toimesta, jotka eivät ymmärrä palkata oikein edes yli 45 vuotiaita töihin, eikä ainakaan toiselta alalta, joka voisi tuoda laajempaa osaamista ja näkemystä toimintaan.
Autokauppias on aina autokauppias, ja matkailuihminen on aina matkailuihminen, diversity is missing. No, onhan pohjanmaalla sentään yksi kauppias joka ottaa töihin vain muun kuin oman alansa väkeä.
Niin se on ja toimii itseasiassa minunkin konsultoimassa yrityksessä.
Joka tapauksessa, jos autoja suurimmaksi osaksi ostaa yli 60 mies, onko mainokset suunnattu heille?
Enpä tiedä....
Tässä tilastoa;
http://www.marmai.fi/uutiset/markkinointivaki+heratys+uuden+auton+ostaa+vanha+mies/a699636?s=r&wtm=Markkinointi_Mainonta/-07102011&
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti